Darovitost i rad
Darovitost i rad
(razgovor s Lukom Ahacem, učenikom 8.a razreda prije odlaska na Državno natjecanje iz fizike)
1. Što te je najviše zanimalo u najranijem djetinjstvu?
3.Mislim, da svatko zna da je Tesla naš poznati znanstvenik, fizičar, izumitelj struje i da ne nabrajam dalje. O njegovim golubovima još ništa ne znam.
4.Dogodi se da mi sve dosadi i tada bih nešto htio, a ne znam što.
5.Možda je to vrijeme kad se prepuštaš samo emocijama, svojoj simpatiji ili ljubavi?
5.Možda si u pravu.Lijepo je biti zaljubljen. Baš bih volio da me netko voli i da nekoga volim.
6.Da, lijepo je nekoga voljeti, a lijepo je voljeti i fiziku,biti najbolji u Županiji i biti pozvan na Državno natjecanje.Što kažeš o tome?
6.Naravno, sretan sam zbog toga, ali ne letim.
7.A kada i zašto si zavolio fiziku?
7.Fiziku sam zavolio odmah kad smo počeli učiti ovaj predmet.Ne znam zašto. Jednostavno, nestrpljivo sam očekivao i silno se radovao svakom novom satu fizike.Uvijek sam očekivao neko novo pravilo, zakon, neko novo otkriće. Radovale su me poveznice ove znanosti i matematičkih brojki.Sve mi se činilo kao neki novi svijet pameti, ali i neistraženosti.Tako je sve zanimljivo.
8.Ima li za sve to zasluga i tvoj profesor Davor Horvatin?
8.Pa, svakako da ima.On je i najzaslužniji za moj ovogodišnji uspjeh.Motivirao me je, a onda i radio sa mnom kad god mi je trebala njegova pomoć. Neke zadatke smo zajedno rješavali.
9.Jesi li puno vježbao?
9.Jesam i sam i s profesorom, kod svoje kuće i u školi.
10.Dakle, za uspješnost nije dovoljno samo biti darovit, potrebno je i puno raditi.
10.Rad i samo rad može i one, koji misle da nisu daroviti dovesti do odličnih rezultata, uspjeha.
11. A što očekuješ na Državnom natjecanju?
11.Malo više samopouzdanja i sreće jer sam i na Županijskom natjecanju znao mnogo više nego što sam osvojio bodova.
HVALA!
Anamarija Fabro, 8.a
Darovitost i rad
Darovitost i rad
(razgovor s Lukom Ahacem, učenikom 8.a razreda prije odlaska na Državno natjecanje iz fizike)
1. Što te je najviše zanimalo u najranijem djetinjstvu?
3.Mislim, da svatko zna da je Tesla naš poznati znanstvenik, fizičar, izumitelj struje i da ne nabrajam dalje. O njegovim golubovima još ništa ne znam.
4.Dogodi se da mi sve dosadi i tada bih nešto htio, a ne znam što.
5.Možda je to vrijeme kad se prepuštaš samo emocijama, svojoj simpatiji ili ljubavi?
5.Možda si u pravu.Lijepo je biti zaljubljen. Baš bih volio da me netko voli i da nekoga volim.
6.Da, lijepo je nekoga voljeti, a lijepo je voljeti i fiziku,biti najbolji u Županiji i biti pozvan na Državno natjecanje.Što kažeš o tome?
6.Naravno, sretan sam zbog toga, ali ne letim.
7.A kada i zašto si zavolio fiziku?
7.Fiziku sam zavolio odmah kad smo počeli učiti ovaj predmet.Ne znam zašto. Jednostavno, nestrpljivo sam očekivao i silno se radovao svakom novom satu fizike.Uvijek sam očekivao neko novo pravilo, zakon, neko novo otkriće. Radovale su me poveznice ove znanosti i matematičkih brojki.Sve mi se činilo kao neki novi svijet pameti, ali i neistraženosti.Tako je sve zanimljivo.
8.Ima li za sve to zasluga i tvoj profesor Davor Horvatin?
8.Pa, svakako da ima.On je i najzaslužniji za moj ovogodišnji uspjeh.Motivirao me je, a onda i radio sa mnom kad god mi je trebala njegova pomoć. Neke zadatke smo zajedno rješavali.
9.Jesi li puno vježbao?
9.Jesam i sam i s profesorom, kod svoje kuće i u školi.
10.Dakle, za uspješnost nije dovoljno samo biti darovit, potrebno je i puno raditi.
10.Rad i samo rad može i one, koji misle da nisu daroviti dovesti do odličnih rezultata, uspjeha.
11. A što očekuješ na Državnom natjecanju?
11.Malo više samopouzdanja i sreće jer sam i na Županijskom natjecanju znao mnogo više nego što sam osvojio bodova.
HVALA!
Anamarija Fabro, 8.a
OBAVIJEST RODITELJIMA DJECE DORASLE ZA UPIS U 1. RAZRED U ŠK.G.2021./22.
Testiranje djece dorasle za upis u 1. razred obavljat će se u prostoru škole u razdoblju od 15. do 31. ožujka 2021. godine.
Svako dijete ima svoj termin za testiranje, te molimo roditelje da u školu na testiranje dođu u točno navedeno vrijeme.
U svezi s navedenim škola će se pridržavati odgovarajućih mjera iz Uputa HZJZ-a za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 za ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te osnovnoškolske ustanove u kojima je osigurana mogućnost zbrinjavanja djece rane i predškolske dobi te učenika koji pohađaju razrednu nastavu, s naglaskom na sljedeće mjere:
_____________________________________________________________________________________________________________
na području Bjelovarsko-bilogorske županije
NOVO!
Upute za roditelje
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dnevni tisak |
Korisno |
• ČEŠKI JEZIK I KULTUR... |
• AZZO-stručni skupovi |
• CARNet za nastavnike |
• CARNet za učenike |
• UPISI U SREDNJE ŠKOLE |
• KAKO DO NAS |